dijous, de setembre 29, 2005

COMPUTER LOVE (la meva opinió)

Bé, jo amb poques paraules us diré que computer love és una obra molt simplona, a més els que tenen més protagonisme son l'Alfred i l'Agnès que surten durant tota l'obra, els altres personatges tenen papers molt petits i la trama de l'obra no m'ha agradat gaire.
Tracta d'un noi q va a una empresa per trobar parella a través d'un ordinador, l'ordinador l'envia a un bar per trobar-se amb una noia, allà la coneix (x allà corren una cambrera, un pianista i cap al final surt un capellà), decideixen q s'agraden tot i q l'ordinador s'havia confós a l'hora d'explicar-los els gustos de l'altre. Finalment, resulta ser tot un muntatge de l'empresa computer love, el bar, el pianista, la cambrera i fins i tot l'Agnès son un muntatge per treure-li la botiga del qual l'Alfred és propietari i per treure-li pasta... no sé, potser no m'he explicat molt bé, però no m'ha agradat gaire...

Per escenari no és difícil pq hi ha una escena q passa a una sala amb un ordinador i la resta succeeix al bar.

Doncs res més, avui no sé si podré venir, ja us trucaré, pq m'han convidat a una obra de teatre d'uns amics i m'agradaria veure-la, ja us dic alguna cosa aquesta tarda per això ok?

AHH FELICITATS MIQUEL!!! Q AVUI ÉS EL TEU SANT, JUER TOT A LA MATEIXA SETMANA!! JEJEJE