dijous, de setembre 22, 2005

LA SETMANA VINENT EN SERIO OK??

Hola gent, ja sé q avui havia quedat amb en Miquel per anar a la llibreria Milà per mirar obres de teatre, però ahir a la tarda, vaig decidir de marxar jo soleta a Menorca els dies akests de festa, necessito pensar i fora de la ciutat, aire puro!! Per això us dic això, la setmana vinent a veure si podem quedar tots 4 per parlar sobre l'obra de teatre, però ja en serio, dilluns jo aniré a la llibreria Milà i preguntaré sobre una obra de teatre per nosaltres i a veure quina sol·lució em donen. Sento avisar amb tant poquet temps, però ja us dic, vaig agafar ahir els bitllets d'avió i akesta tarda a les cinc marxo.
Pos nada, lo dicho, dimarts ens veiem, jo no faltaré i intentem poder estar tots ok?
Un petonàs i q vagi bé akest llarg cap de setmana!!

PETONS. TERESA.