divendres, de juliol 15, 2005

EII, JO STIC MOLT CONTENTA...

Hola gent, soc la Teresa, estic una mica liada amb això del blog, pq tot i q jo tb en tinc un, aquest és una mica diferent, però buenu, ja m'aniré acostumant i aniré investigant.
He estat llegint una mica el que havíeu escrit vosaltres anteriorment, he vist que potser va haver algun mal rotllo? Suposo q és cosa normal oi?
Jo estic molt contenta de formar part del vostre grup de teatre i encara q el meu debut sigui en un teatre al carrer, m'esforçaré al màxim possible i com que tinc tot l'agost per estudiar-me a la perfecció el meu paper, intentaré brodar-ho al màxim possible, a més, què seria de la vida sense aquests moments en que pots fer el q et plau dalt d'un escenari? compartir estones amb gent, q potser d'una altra manera no us hagués conegut?
I res, que estic molt contenta per tot això, ara que jo sempre acostumo a estar contenta i fer bona cara, el dia q estigui de males ja ho sabreu ja... jejejejje, q tinc una mala òstia... però no us espanteu pq en general em porto molt bé amb els que es porten bé amb mi, ja m'anireu coneixent no?
I doncs, ja està, ja aniré posant cosetes per aki, que a mi això de l'internet m'interessa, més q res pq tinc força hores a la meva feina.
Petonets. Teresa.

1 Comentaris:

Blogger Miquel va dir...

Genial la teva actitud vital, Teresa. Pel que he vist, segur que faràs pujar el nivell de l'obra.

Ja ens donaràs l'adreça del teu altre blog. Jo hi estic molt viciat, a llegir els blogs dels altres. Sóc una mica voyeur. Si un diari cau a les meves mans, dóna per fet que el llegiré (sense permís del propietari, si cal).

Ens veiem aquest vespre.

mq.

2:34 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici