dimarts, de desembre 28, 2004

Gràcies per tot

Amics, la vida dóna tantes voltes...
L'altre dia, fent el pallasso en un restaurant amb els amics, se'm va apropar una senyora i em va dir si m'agradaria dedicar-m'hi professionalment. Mira, li vaig fer gràcia. Al principi creia que s'estava quedant amb mi, però després vaig veure els seus acomanyants i en vaig reconéixer algun: eren de La Cubana! Vaig flipar. Els vaig dir que ara per ara tenia una feina i que no la podia deixar a mitges, però ells van insistir en que fes una prova. Ahir hi vaig anar, i els va agradar tant que començaré a assajar la setmana que ve (tenen pressa per una baixa d'última hora). Els assajos són diaris, de 17 a 21 hores, així que haurem de buscar un altre Tonet-Marc-Etc, tot i que en Roger ho faria de perles.
Bé, ja us explicaré què tal l'experiència. Ah! I aviseu-me quan estreneu.