dimarts, d’agost 03, 2004

ei gent! esteu vius o k??

res... escric aqui unes linies perquè quedin en la mèmoria...de tots i totes. Crec que la meva nova obra portarà molt que xerrar.... per cert ningú ha trobat un títol o reserveu per dimecres?També dir-vos que ahir dilluns dia 2/8/04. Va ser l'aniversari del nostre estimadissim taxista, si es pot dir aixì...jeje... quants? 38?35?... ell mateix ens ho dirà. En principi aquest dimecres, es a dir, demà mateix per ser més exactes, tenim una cita...oi com sona aixó de la cita, de fet aqui sempre escric jo, he arribat a la conclusió que li teniu respecte aquest bitxo raro!!! He de donar-vos una noticia...bé un parell esclar. En principi, no, tothom bé i sap que hi ha la reunió i prepareu-vos perquè hi haurà festa grossa! De totes maneres, no em feu molt de cas, no ho he dit mai, però quan tinc son, xerro molt! i clar ara tinc son es tard...