dissabte, de juny 12, 2004

...tema sala...

hola, abans de res, moltes felicitats per la pagina... tot i que crec que un curset no aniria malament, bé us escric per diverses raons, la primera fa molta calor...je,je va no, a veure aquesta setmana hauriem de fer una reunió per veure com tenim el tema de la sala, aquesta tarda m'he apropat al teatre poliorama i m'han donat un telefon perque diuen que tenen sala d'assaig ells i al mateix temps gestionen el teatre victoria, dilluns intentaré trucar sens falta. si algú té sala per assajar dunks estaria be que ho digues per tal de poder començar a fer exercicis o familiaritzar-nos amb l'espai i entorn teatral!! que més...mmmm, a si queda pendent el tema d'anar al teatre, més o menys tinc l'obra, ara cadascú m'hauria de dir quin dia del mes de juliol li anirià millor per anar-hi, i si algu vol portar la novia o el novio dunks també es pot eh!! al costat de casa meva, hi ha l'espai escenic joan brossa, l'altre dia em vaig trobar el director, el Herman Bonnin i li vaig mig explicar el tema, però crec que no em va entendre, aquesta setmana dilluns no perque esta tancat però dimarts passaré per veure si es pot assajar. estic començant a moure'm perque fins ara he anat força de cul amb les classes, suposo que la Marta també esta igual que jo, però vosaltres, els nois, treballeu i suposo que també arribeu a casa cansats. en fi, conclusió: si algu té sala d'assaig que ho digui ja!
i també digueu dia del mes de juliol per anar al teatre o a sopar no se ja veurem que fem no? a s'em oblidava, us dono aquesta adreça meva perque la d'ozu. no funciona gairebe: cristicum@yahoo.es (la de hotmail funciona) un petonet a tots i m'agradat molt la cosa aquesta rara que has fet miquel :)