divendres, de juny 15, 2007

HOLA GENT!!

Eii, bé, per fi he aconseguit activar això meu, perquè ja ni recordava la contrassenya, ni res de res, i com que m'interessava recuperar la fotografia aquella del sopar a casa del Roger, doncs he hagut de reactivar això... bé, després del meu rollete, només dir que farà un meset, vam quedar Miquel, Javi, Roger i jo allà al Born per prendre alguna coseta i xerrar, doncs molts, feia temps que no ens veiem, èrem poquets, però bé, s'espera que en Josep Maria digui quelcom sobre un proper sopar a casa seva, estarem "waiting fooor!!"

Doncs res més, per part meva, només he intentat reanimar això una micona, com va fent en Miquel "jamonero" de tant en tant, ara intentaré passar-me sovint, només per veure si hi ha alguna cosa i la gent s'anima a dir coses.

Petons!!

1 Comentaris:

Blogger Miquel va dir...

Caram! Què bé! Això torna a tenir vida...
Efectivament, darrerament estic molt entretingut amb això dels pernils d'Ibergour. Per fi he pogut unir les meves dues grans passions: Internet i pernils ibèrics.
Fins aviat!

5:49 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici